БАЛАЛАРҒА АРИФМЕТИКАЛЫҚ АМАЛДАРДЫ ҮЙРЕТУ ЖОЛДАРЫ

Бүгіңгі бөбек-ертеңгі азамат пен азаматша-қоғам иесі. Балғын бөбектергеиең алғаш жол көрсетуші балабақша тәрбиешілері. Өйткені білім тәрбие негізі баланың жеке басының қалыптастыру негізі балабақшада қаланады. Балаларды мектепке дайындауда алғашқы қарапайым математикалық ұғымдырды қалыптастырудың өзіндік ерекшеліктері бар. Психологиялық және педогогикалық бақылау зерттеулер балаларға үйде балалабақшада «сан» түрлі ұғымды түсіндіру иқолдану барысында қалыптасады деп көрсетілген. Балалар бақшасында мектепалды даярлық тобы ерекше орын алады. Ондағы тәрбиеші-педагогтардың міндеті балалардың алған білімдерін жүйеге келтіруден, балалардың өсіп-жетілу дәрежесін зерттеуден тұрадыү Кішкене балалар балабақша қабырғасында өздерін ересектей сезінеді. Ал балалабақшада өқытудың ең басты міндеттердің бірі- балалардың ақыл-ойын дамыту. Баланың логикалықи ойлау қабілетін оның есеп шығару ерекшеліктерін байқакға болады.

Бұл балалардың тәжірибесі негізінде қалыптасқан білімнің көрнекі негізін салуға мүмкіндік береді. Сондықтан да қосу амалын оқып – үйрену заттардың әр түрлері топтарын біріктірумен, ал азайту – заттардың тобынан қандай да бір белгісіне қарай біраз заттарды алып тастаумен байланысты орындалатын практикалық жұмыс болып табылады. Сонда заттардың тобымен жүргізілетін нақты іс — әрекеттермен санау қатар жүргізіледі. Мұндай жаттығуларды орындау қосу және азайту амалдарын оқып – үйренуге дайындайды, яғни олардың мән – мағынасын ашуға негіз қалайды да, әрі қарай мәтінді жай есептерді шығару барысында жалғасады.

Бұл балалардың тәжірибесі негізінде қалыптасқан білімнің көрнекі негізін салуға мүмкіндік береді.Сондықтан да қосу амалын оқып үйрену заттардың әр түрлі топтпарын біріктірумен,ал азайту заттардың тобынан қандай да бір белгісіне қарай біраз заттарды алып тастаумен байланысты орындалатын практикалықжұмыс болып табылады.Сонда заттардың тобымен жүргізілетін нақты іс әрекеттермен санау қатар жүргізіледі.Мұндай жаттығуларды орындау оқушыларды қосу және азайтуамалдарын оқып үйренуге дайындайды,яғни олардың мән мағынасын ашуға негіз қалайды да,әрі қарай мәтінді жай есептерді шығару барысында жалғасады.

Арифметикалық амалдардың компоненттері мен нәтижелері арсындағы байланыстар ,арифметикалық амалджардың дұрыс орындалғанын тексеру және белгісіз компоненттерін табу үшін пайдаланылады.Сондықтан әрбір арифметикалық амалдың нақтылығы мағынасын айқындаумен бірге ,олардың белгіленуі,яғни амал таңбасы және терминалогия ,амалдардың ,амалдардың компоненттері мен нәтижелерінің атаулары енгізіледі.

Ұқсас ақпараттар Авторлық мақалалар

Пікір қалдыру

Сіздің E-mail-ңыз жарияланбайды.